بـیـگـنـــاهـــان ...

بـیـگـنـــاهـــان ...

«حسین پناهی» : و سکوت می‌کنی ، و فریاد زمانم را نمی‌شنوی. یکروز سکوت خواهم کرد. و تو آن روز برای اولـین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید!…
بـیـگـنـــاهـــان ...

بـیـگـنـــاهـــان ...

«حسین پناهی» : و سکوت می‌کنی ، و فریاد زمانم را نمی‌شنوی. یکروز سکوت خواهم کرد. و تو آن روز برای اولـین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید!…

زیباکلام: دلیل تاییدصلاحیت احمدی نژاد وَ ردصلاحیت هاشمی یکیست!

 

  بسم الله الرحمن الرحیم  

 

http://s7.picofile.com/file/8237858350/TONDRAVY_1.jpeg

 

 

 

 

  زیباکلام: دلیل تاییدصلاحیت احمدی نژاد

 وَ ردصلاحیت هاشمی یکیست!  

  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید

 وی در ادامه ۴ اپیزود و شانس احمدی نژاد را برشمرد:
اپیزود نخست؛ جامعه توسعه نیافته
مساله ی نخست بازگشت احمدی نژاد این است که ایشان در جامعه ای زندگی می کنند که مسوولان در برابر اقدامات درست و غلط خویش پاسخگو نیستند.
در ایران مسوولان و مقامات کشوری و حکومتی هر کاری که کرده اند درست است و هر کاری هم که نکرده اند نیز درست است.
اگر اصولگرایان و احمدی نژاد در جامعه و کشوری توسعه یافته حضور داشتند به جای بازگشت باید پاسخگوی سیاست های ۸ ساله خود می بودند درحالی که در حال حاضر و طی ۳ سال گذشته،آنها حتی ۳ دقیقه هم به مردم توضیح نداده اند و همین مسئله سبب میشود که احمدی نژاد نامزد انتخابات شود.
 اپیزود دوم؛ اقشار تحصیل نکرده جامعه
مساله ی دومی که به احمدی نژاد برای حضور مجدد کمک می کند؛ ما در جامعه ی توسعه نیافته و احمدی نژاد آرای پوپولیستی و کاریزماتیک که به نظر بنده حدود ۱۰ میلیون است را در اختیار دارد و این رای ها، رای اقشار توسعه نیافته و رشد نکرده از لحاظ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.
این افراد فارغ از اقدامات و سیاست های گذشته ی محمود احمدی نژاد و اصولگرایان مجددا به وی رای خواهند داد و همین مهم باعث فکر بازگشت توسط اصولگرایان و احمدی نژاد شده است.
 اپیزود سوم؛ فقدان چهره ی محبوب، دلیل رجوع اصولگرایان به احمدی نژاد
دلیل سوم رجوع اصولگرایان به احمدی نژاد فقدان چهره ی محبوب و مقبول در این جناح سیاسی است. اصولگرایان اگر به هر یک از چهره های مطرح خویش چون آقایان ولایتی، حدادعادل، محسن رضایی، باهنر و هر شخص دیگری رجوع کنند عملا هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات سال ۹۶ نخواهند داشت و ناچارا به احمدی نژاد روی خواهند آورد.
 امکاناتی در اختیار جناح اصولگریان است؛ امکاناتی چون ائمه جماعات، رادیو و تلویزیون، رسانه ها و مطبوعات غیرخصوصی از عواملی هستند که اصولگرایان و احمدی نژاد را در این راه یاری خواهند کرد.
 اپیزود چهارم؛ احمدی نژاد قطعا تایید صلاحیت می شود
برخی می گویند که احمدی نژاد به دلیل سیاست های ۸ ساله ی خود تایید صلاحیت نمی شود ولی بنده معتقدم ایشان قطعا تایید صلاحیت خواهند شد.
دلیل تایید صلاحیت احمدی نژاد دقیقا همان دلیل رَد صلاحیت هاشمی است، دلیل تایید ایشان همان دلیل رد صلاحیت ۳ هزار کاندیدا اصلاح‌طلب است.
 دلیل رد صلاحیت هاشمی و ۳ هزار کاندیدای اصلاح‌طلب، کدام قاعده-ی مشخص در شورای نگهبان است؟
 شورای محترم نگهبان هرکسی را که بخواهد و در خط سیاسی و فکری خود باشد تایید صلاحیت می کند و بالعکس.
 پاشنه آشیل اصولگرایان؛ موفقیت اقتصادی دولت دکتر روحانی
این موارد داشته های احمدی نژاد و اصولگرایان است
اما بزرگترین مشکل آنها این است که قشر توسعه یافته تر و تحصیل کرده ی جامعه هرگز حاضر به رای دادن به احمدی نژاد و اصولگرایان نیستند.
 اگر دولت دکتر روحانی در زمینه ی مسایل اقتصادی حداقل توفیقاتی ایجاد کند و چنانچه شخص آقای روحانی قصد کاندیداتوری در خرداد ۹۶ را داشته باشند، می توانند اصولگرایان و احمدی نژاد را شکست دهند.
 اما مواردی که سبب بازگشت احمدی نژاد می‌شود همان ویژگی های جامعه-ی ایران است و این فرصت را برای اصولگرایان فراهم می کند.
اخبار سیاسی - انصاف نیوز


 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.