بـیـگـنـــاهـــان ...

بـیـگـنـــاهـــان ...

«حسین پناهی» : و سکوت می‌کنی ، و فریاد زمانم را نمی‌شنوی. یکروز سکوت خواهم کرد. و تو آن روز برای اولـین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید!…
بـیـگـنـــاهـــان ...

بـیـگـنـــاهـــان ...

«حسین پناهی» : و سکوت می‌کنی ، و فریاد زمانم را نمی‌شنوی. یکروز سکوت خواهم کرد. و تو آن روز برای اولـین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید!…

فاضل میبدی : اسلام به بیت المال بیشتر حساس-ست تا بدحجابی ...


 

  بسم الله الرحمن الرحیم  

 

http://s5.picofile.com/file/8124068334/BADHEJ8BY_1.jpg

 

http://s6.picofile.com/file/8208930950/SY8SAT_EQM8ZE_HAQ3QAT_2.jpg

http://s7.picofile.com/file/8236858192/PAD3DEH_SH8ND3Z_1.jpg

 

http://s5.picofile.com/file/8161960868/PAD3DEYE_SH8ND3Z_1.jpeg

 

http://s6.picofile.com/file/8232016776/MAF8SEDE_EQTES8DY_D8NE_DOROSHTHAA_2.jpg

 

http://s6.picofile.com/file/8232017818/MAF8SEDE_EQTES8DY_D8NE_DOROSHTHAA_1.jpg

 

http://s6.picofile.com/file/8230234234/FES8DE_EQTES8DY_MOB8REZE_BAA_1.jpg

 

http://s6.picofile.com/file/8230233742/FES8DE_ED8RY_1.jpg

 

 

 فاضل میبدی :

 اسلام به بیت المال بیشتر حساس-ست تا بدحجابی ... 

  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید

 عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به سخنان اخیر آیت‌الله علم الهدی مبنی بر آنکه بدحجابی گناهی بدتر از اختلاس است، واکنش نشان داد و گفت: دین مبین اسلام آن‌قدر که در مسائل مالی و حقوقی مردم و بیت‌المال حساس است در سایر موارد نظیر بدحجابی حساس نیست. متأسفانه آن‌کسی که می‌گوید بدحجابی گناهی بدتر از اختلاس است توجه به این نکته نداشته است.
محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌وگو با رویداد۲۴ نسبت به سخنان اخیر آیت‌الله علم الهدی مبنی بر آنکه بدحجابی گناهی بدتر از اختلاس است، گفت: دین مبین اسلام آن‌قدر که در مسائل مالی و حقوقی مردم و بیت‌المال حساس است در سایر موارد نظیر بدحجابی حساس نیست. متأسفانه آن‌کسی که می‌گوید بدحجابی گناهی بدتر از اختلاس است توجه به این نکته نداشته است.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم همچنین
به خطبه‌های حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه اشاره کرد و افزود:
در این کتاب ارزشمند حضرت علی آن‌چنان‌که بر مسائل مالی و بیت‌المال تأکید داشتند در خصوص حجاب نداشته‌اند. ایشان در این کتاب نفرموده‌اند که باید علیه بدحجابی مبارزه کرد یا زنان را مجبور به رعایت حجاب کنیم ولی بارها و بارها مسئولان دولت خود را به حفظ بیت‌المال و حقوق مالی مردم سفارش کردند و هرجایی که فهمیدند حاکمی در دچار تخلفات مالی شده است یا حقوق بیت‌المال را تضییع می‌کند به‌شدت با او برخورد و مسئله را علنی کردند.
مشکلات امروز جامعه ریشه در مسائل اقتصادی دارد
شاگرد آیت‌الله مکارم شیرازی در درس خارج از اصول بابیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات و اتفاقات جامعه مربوط به مسائل مالی است اعلام کرد: همین مسائل مالی که با رانت و رشوه و اختلاس و امثال آن در جامعه شکل می‌گیرد باعث شده تا جامعه به امراض مختلف روحی و روانی دچار شود. درحالی‌که اگر ریشه مسائل مالی در کشور خشکیده شود مردم می‌تواند دیگر مشکلات جامعه را به شکلی برطرف کنند.
شاگرد آیت‌الله منتظری در درس «خارج فقه» با نقل احادیثی از معصومین(ع)
درباره تأثیر مفاسد اقتصادی در جامعه، تصریح کرد:
مگر نه آنکه حضرت علی(ع) نسبت به آنکه کاخ ثروتمندی در جوار خانه فقیری ساخته می‌شود هشدار ندادند و آن را نشانی از فساد ندانستند یا همین‌طور پیامبر اکرم(ص) تأکید نکردند که فقر ریشه فساد است یا همچنین امیرالمؤمنین نفرمودند که از هر دری فقر وارد شود از در دیگر ایمان خارج خواهد شد. این‌ها همه حکایت از آن دارد که اسلام رعایت بیت‌المال را یک اصل دانستند.
آقایان بگویند که چرا جوانان تلگرام را بر ایشان ترجیح دادند
او همچنین به موضع‌گیری اخیر آیت الله علم الهدی علیه تلگرام اشاره کرد و گفت:
می‌گویند که توطئه دشمنان در شبکه تلگرام چنین نتایجی را در هفتم اسفند رقم زد، درحالی‌که باید از ایشان پرسید که
اگر نتایج انتخابات طور دیگری رقم می‌خورد و یا تلگرام ازجمله حامیان ایشان در انتخابات بود، همین سخنان را تکرار می‌کردند.
فاضل میبدی ادامه داد: تلگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تلویزیون می‌توانند زمینه‌ساز روشن گری برای مردم در موضوعات مختلف باشند. اگر تلگرام اثر بد می‌گذارد ، اگر شبکه‌ای است که هیچ منفعتی برای ملت ندارند، آقایانی که خود را دلسوز نظام می‌نامند باید پاسخ بدهند که چطور جوانان در هفتم اسفند به حرف این آقایان که مدام از یک لیست خاص حمایت می‌کردند گوش نداده و به قول خودشان پیرو اخبار و مطالب تلگرام حامی جریان دیگری شدند.
خودشان در تلگرام هستند ولی با حضور مردم مشکل‌دارند
در پایان این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به حضور رسانه‌های اصولگرا، شخصیت‌های برجسته اصولگرا در شبکه‌های مجازی به‌ویژه تلگرام اشاره کرد و گفت: نکته جالب این است که آقایان خودشان در این شبکه‌ها نیز فعالیت می‌کنند و دائم آن را رصد می‌کنند ولی همواره سعی می‌کنند تا جامعه را از فعالیت در این شبکه‌ها دور نگه دارند و با این مساله مشکل دارند. این مسئله بیان‌گر آن است که آقایان نمی‌خواهند شکست خود را قبول کرده و به نحوی دوست دارند که شکست را بر گردن دیگری اندازند که این دقیقاً مشکل اصلی جامعه امروز ماست.

 


 عکس وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی


برچسب ها: بدحجابی، بیت المال، مفاسد اقتصادی، علم الهدی، فاضل میبدی، فقر ریشه فساد، فقر و ایمان،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.