بـیـگـنـــاهـــان ...

بـیـگـنـــاهـــان ...

«حسین پناهی» : و سکوت می‌کنی ، و فریاد زمانم را نمی‌شنوی. یکروز سکوت خواهم کرد. و تو آن روز برای اولـین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید!…
بـیـگـنـــاهـــان ...

بـیـگـنـــاهـــان ...

«حسین پناهی» : و سکوت می‌کنی ، و فریاد زمانم را نمی‌شنوی. یکروز سکوت خواهم کرد. و تو آن روز برای اولـین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید!…

با دوستان مروٌت با دشمنان مدارا؟! ...


 

  بسم الله الرحمن الرحیم  

http://s7.picofile.com/file/8237527292/ENTEX8B8T_CHOM8QD8R8NE_JEN8HY_1.jpg

http://s6.picofile.com/file/8237527900/ENTEX8B8T_TATH3RE_K8ND3D8YE_XODY_1.jpg

 

http://s6.picofile.com/file/8237528450/ENTEX8B8T_TAHM3LE_K8ND3DAA_1.jpg

 

http://s7.picofile.com/file/8237528826/ENTEX8B8T_J8NEBD8RYE_S3MAA_1.jpg

 

http://s6.picofile.com/file/8237529818/ENTEX8B8T_RUYE_KULE_D3GAR8N_1.jpg

 

http://s6.picofile.com/file/8237530518/ENTEX8B8T_SABTE_N8ME_HAR_KY_HAR_KY_1.jpg

 

http://s7.picofile.com/file/8237531150/ENTEX8BT_TAQY3RE_CHEHRE_1.jpg

 

http://s6.picofile.com/file/8237532126/SEDAA_SYMAA_POSHT_KARDANE_MARDOM_1.jpg

 

  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید

 

 وبلاگ دکتر غلامعلی رجایی : صبح جمعه است .مشغول صبحانه هستم .با بی میلی شبکه یک سیما را می بینم.آقای صدیقی خطیب موقت نمازجمعه تهران درمراسم هفتگی دعای ندبه هیات رزمندگان اسلام دررباط کریم سخنرانی می کند. بنای نقد سابقه ایشان در دوره انقلاب ودوران سخت شکنجه وغربت ورنج وزندان وتبعید را ندارم. با دوستان همدوره ایشان در دهه 50 درمدرسه حجتیه قم می شود صحبت کرد که درایام غربت امام ویاران امام، جناب ایشان تصویر چه مرجعی را که درتقابل با امام بود برروی شیشه حجره-ی خود زده بود و اینک ازانقلابیون طلبکاراست وبرای یاران امام وانقلاب خط ونشان می کشد.
آقای صدیقی درفرازی ازصحبتهایش ضمن اینکه می گفت دولت قبل ازانقلاب با مردم نبود ،درفرازی نه چندان شگفت گفت این دولت هم الان پابه پای مردم نیست! چند باری هم بدون اینکه جرات کندنامی از اصلاح طلبان بیاورد ازمردم خواست به امثال کسانی که سابقا درمجلس ششم راه یافتند رای ندهند. وی تلویحا گسترش ارتباط دولت تدبیروامید را با دولتهای اروپایی که از نتایج خوب برجام وبرداشتن تحریمهای ظالمانه است را هم به زیر سوال برد وناشیانه گفت امام امریکا را شیطان بزرگ می دانست .توگویی این قاضی خطبه خوان از موضع امام دربرابر شوروی که شوروی را هم بهمان میزان بدتر وپلیدتر می داند، بیخبراست یا خود را به تغافل می زند و بنظرمن خود را به تغافل می زند! وبیچاره مخاطب!
اما ریشه درکجاست؟ صدا و سیمای صدردرصد جناحی که هنوزبه دلیل تنفری که مردم از او دارند و بناچارغالبا به ماهواره روی آورده اند، از آمار روبه رشد ماهواره درمیان مردم درس نگرفته است نزدیک به دو دهه است این تریبون را دراختیار یک تشکل اصولگرای متعصب بنام هیات رزمندگان اسلام قرار داده است تا دراختیار کسانی امثال صدیقی قراردهد تا درجهت تضعیف وحذف رقیب بکوشد.به نمونه ای اشاره کنم.
آخرین باری که با یکی از مداحان خوشنام اصفهانی- حاج مهدی منصوری عزیز- برای شرکت درمراسم دعای ندبه به مهدیه تهران رفتم قبل از انتخابات سال 76 بود .به محض ورود به مهدیه دیدم اینجا محل ستاد دعای ندبه تهران نیست ستاد انتخاباتی آقای .. رقیب جناب خاتمی است!
چه کسی باید پاسخ بدهد این تریبون ها چرا یک طرفه وبدون حساب وکتاب دراختیار امثال هیات رزمندگان اسلام که نماینده یک سلیقه سیاسی خاص است قرار می گیرد؟ شورا ی نظارت برصداوسیما برای این گونه اختیارات بی حد و انتها باید چاره ای بیندیشد.
هیات رزمندگان سالهاست وتا آنجا که به یاد دارم ازآغاز تاسیس توسط یک نهاد مسلح درتقابل با گرایش تفکر اصلاح طلبی عمل کرده و می کند واینک هرهفته تریبون تمام عیارتبلیغ زنده با امکان پخش های مستقیم تلویزیونی با برحورداری ازمیلیونها مخاطب هرهفته درصدد تضعیف رقیب سیاسی خود اززبان کسانی همچون صدیقی است ومن دلم برای امام زمانی می سوزد که به اسم مبارک او مردم را جمع می کنند اما برخلاف سیره او به شیعیانش که سلیقه ای متفاوت با دست اندرکاران این هیات دارند غیرمنصفانه می تازند.
شورای نظارت برسیمایی وجود دارد؟ اگردارد چه می کند؟
درمورد محتوای سخنان خطیب موقت نمازجمعه تهران سخن زیاد است اهل فن می دانند سطح علمی ودینی این سخنان درچه مرتبه و رتبتی است و بگمان من اصلا مرتبت پخش زنده را ندارد. اگر نقل قولهای با یا بی واسطه ی او را ازامثال مرحوم آقای بهجت ومرحوم سیدعلی اقای قاضی و مرحوم نخودکی و...بگیرند مطلب چندانی برای گوینده ومخاطب باقی نمی ماند.
 و این از مظلومیتهای ملت فهیم ایران و ازمظلومیتهای امام زمان ماست که اینگونه تریبونهای حساس وحیاتی به مدد سیمای جناحی دراختیارچنین سلایقی با چنان سابقه هایی! قرار گرفته ومی گیرد وطرف مقابل هم ازهیچ امکانی درجهت طرح ایده های خود یا لااقل پاسخگویی و دفاع ازخود دربرابراین حملات وتهمتهای یکطرفه رقیب نیزه دار! برخوردارنیست.
 از جناحی بودن تریبون دعای ندبه که بگذرم مردم بحق سوال بی جوابی می پرسند که چرا درمیان خطبای جمعه تهران- وغالب شهرستانها ومراکزاستانها- حتی یک امام جمعه اصلاح طلب که هیچ! ، حتی یک نفرازعلمای مستقل و معتدل نیست. نمی دانم! لابد به گمان آقایان یا همه مردم اصولگراهستند ویا همه کسانی که به نماز جمعه تهران ویا دعای ندبه تهران وشهرستانها و..می آیند اصولگرا هستند!
 چرا صداوسیما که متعلق به همه مردم است و با بودجه همه مردم اداره می شود و همه سلایق حق دارند از آن بهره مند بشوند مراسم دعای ندبه ومجالس ایثارگران اصلاح طلب را پخش زنده نمی کند؟
 پخش زنده، پیشکش! حتی درحد چند ثانیه خبراین مجالس درمحرم وغیر محرم به مردم داده نمی شود.
 آقایان،جنابان!
 امام معتقد بود هردو جناح دلسوز کشور و انقلاب واسلام هستند. شما بگونه ای دیگر رفتارنکنید.
 کشور با یک سلیقه وجناح به سامان نمی رسد.
 وقتی به روی روسیه با آن همه هشدارهای امام و سوابق جنایتکارانه آن درحق ملت ایران از دولت قاجار گرفته تا دوران جنگ تحمیلی وپس از آن ، لابد بنا بمصالحی آغوش پرمهر گشوده می شود وتوسط رسانه ها و تریبونهای اصولگرا درجهت تقابل با سیاستهای ضدایران هراسی دولت فقط و فقط به جنبه ضد امریکایی خط امام اشاره می شود، جای آن ندارد بجای طرد وحذف وتخریب رقیب، بفکراستفاده ازتوانمندیهای وی دراداره کشورباشید؟
 اگراین تفکر رقیب ،حذف شدنی بود ، با این همه حملات که" آن به آن "به وی درصدا و سیما وتریبونهای ندبه وجمعه و کمیل و .. شده و می شود ،از صحنه سیاسی کشورحذف شده بود. اما اینگونه نشد و بعضی نظرسنجی ها اکنون از پیروزی اصلاح طلبان و معتدلین درمجلس آینده خبر می دهند.
 گذر این سه دهه بخوبی این را برای ما وشما آشکارساخته است که با رویه حذف رقیب، به مقصد نرسیده ونمی رسید .
 کافی است اطرافتان را نگاه کنید تا ببینید زیر پوست شهرخبرهای دیگری است!
 خبر آمد ، خبری در راه است! 
 

 

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی


برچسب ها: مجلس ششم، دولت تدبیروامید، شیطان بزرگ، رسانه جناحی، اصولگرای متعصب، صدیقی، نماز جمعه،


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.