بـیـگـنـــاهـــان ...

بـیـگـنـــاهـــان ...

«حسین پناهی» : و سکوت می‌کنی ، و فریاد زمانم را نمی‌شنوی. یکروز سکوت خواهم کرد. و تو آن روز برای اولـین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید!…
بـیـگـنـــاهـــان ...

بـیـگـنـــاهـــان ...

«حسین پناهی» : و سکوت می‌کنی ، و فریاد زمانم را نمی‌شنوی. یکروز سکوت خواهم کرد. و تو آن روز برای اولـین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید!…

کی با نتانیاهو همنوا شده؟!


 


 


 

 

  بسم الله الرحمن الرحیم  

 

http://s4.picofile.com/file/8175018926/RAS8EE_HAM3D_02.jpeg

 

http://s6.picofile.com/file/8175019684/RAS8EE_HAM3D_04.jpeg

 

http://s6.picofile.com/file/8175020442/RAFSANJ8NY_AKBAR_01.jpeg

 

  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی روز سه‌شنبه در تذکری با اشاره به اظهارات اخیر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و با بیان این‌که «امروز به مجلس و تریبون مجلس توهین شده است» بخشی از این اظهارات مبنی بر این‌که «در مهمترین پروژه دولت که تلاش می‌شود به سرانجام برسد و تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز مورد حمایت رهبری است ، باز این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همزبان شده‌اند.» را یادآور شد.
وی ادامه داد: اول این‌که نتانیاهو با مذاکرات مخالف است. چون معتقد است آمریکایی‌ها نباید همین امتیازهای بی‌ارزش را هم به ایران بدهند. در حالی که منتقدین در مجلس مخالفند، چون معتقدند که چرا دولت در برابر این همه امتیاز نقد به چند امتیاز نسیه دلخوش کرده است، ثانیاً آیا ما با نتانیاهو همنوا شده‌ایم یا کسانی که در کودتای فتنه سال 88 با آن‌ها همراه شدند و در جریان ضدسوریه دقیقاً اتهاماتی را که غرب به بشار اسد می‌زد را تکرار کردند؟
وی هم‌چنین با بیان این‌که «گفته شده تریبون مجلس باز است و عده‌ای از این تریبون هرچه که می‌خواهند درباره پرونده هسته‌ای دروغ می‌گویند. مردم هم باور می‌کنند» مدعی شد: اول این‌که این توهین نه نسبت به مجلس است که نسبت به ملت است. ملت ایران ملتی ساده نیست که هر دروغی را باور کند. کما این‌که شما دروغ گفتید که این نظام تقلب کرده است ولی ملت باور نکردند و همان سال 88 جوابتان را دادند و در انتخابات 92 نیز به نظام اعتماد کردند و در انتخابات حضور یافتند. ثانیاً تریبون مجلس باز است، شما نگران این تریبون باز هستید. همه تریبون‌ها را بسته‌اید و در درون خودتان هم، همه را خفه کردید. اکنون نیز اگر بتوانید این تریبون را نیز می‌بندید. اگر مجلس شما را مدح کند می‌گویید این‌ها نماینده ملت‌اند اما اگر از شما انتقاد کند می‌گویید که باید دهانش بسته شود.
وی گفت: شما نگران افتادن پرده‌ها هستید. عزت ملی داده شده است برای رفع تحریم‌ها، کجا تحریم‌ها رفع شده است؟
این نماینده مجلس تاکید کرد: ما به دولت کمک می‌کنیم به جای این‌که به کدخدای دروغین اعتماد کند، به ملت‌اش اعتماد کند.
 

  تهیه وُ تدوین : عـبـــد عـا صـی 

 

     

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.