بـیـگـنـــاهـــان ...

بـیـگـنـــاهـــان ...

«حسین پناهی» : و سکوت می‌کنی ، و فریاد زمانم را نمی‌شنوی. یکروز سکوت خواهم کرد. و تو آن روز برای اولـین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید!…
بـیـگـنـــاهـــان ...

بـیـگـنـــاهـــان ...

«حسین پناهی» : و سکوت می‌کنی ، و فریاد زمانم را نمی‌شنوی. یکروز سکوت خواهم کرد. و تو آن روز برای اولـین بار مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید!…

اینآ دردآی بَد-خـیـمـه یا ادامه-ی جنگ سرد؟


 


 


  اینآ دردآی بَد-خـیـمـه یا ادامه-ی جنگ سرد؟

  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید

  بسم الله الرحمن الرحیم  

 

خبر بد محکومیت قطعی محمدرضارحیمی را همه در رسانه ها شنیده اید.5 سال و91 روز حبس به ضمیمه دومیلیارد وهشتصد وپنجاه میلیون تومان رد مالهای اختلاس شده به بیت المال ویک میلیارد تومان جریمه نقدی وانفصال دایم از خدمات دولتی.

اگرچه درباره رحیمی سخنهای بسیاری هست که زدن آنها را به مصلحت نمی دانم ولی خدا را شاهد می گیرم ازشنیدن این خبر اصلا خوشحال نشدم .نباید از زمین خوردن دیگران خوشحال شد.مخصوصا کسانی که به هرجهت برای این کشور زحماتی کشیده اند.

البته یک جای شکردارد وآن اینکه قوه قضاییه نشان داد به هردلیل! به سراغ دانه درشتها ی سیاسی هم رفته ومی رود.

خوبی کار دراین است که کسی نمی گوید آبروی نظام با این پرونده ومحاکمه رفت یا خواهد رفت.

به اعتقاد من اکنون نوبت محاکمه بدون ملاحظه آن مردرفته! است.خبرهایی که من دارم از دوره استانداری وی دراردبیل گرفته تاشهرداری اینقدر مساله هست که حالا حالاوی وبعضی اطرافیانش باید دردادگاه پاسخگوی آنها باشند.

احمدی نؤاد باید بخاطر همه بی قانونیها وخلاف قانون رفتار کردنها وعدم ابلاغ مصوبات مجلس ودروغ گفتنها وصدها مساله دیگر دوران نحس مدیریت وی دردادگاهی علنی محاکمه شود.

محاکمه او بزرگترین خدمت به تاریخ این کشور وانقلاب است .محاکمه او به متخلفان بعدی اثبات خواهد کرد بایدبدون هیچ تسامحی درانتظار محاکمه باشند.

معاون اول دولت فعلی رسما گفته از بازگشت حدود 130 میلیارد فروش نفت و..به صندوق ذخیره ارزی، هیچ ردپایی نیست! ومعلوم نیست این پولها کجا رفته اند!

محکومیت رحیمی شاید یکی از تلخ ترین خبرهای دوران پس از انقلاب باشد .تاسف بارتر ازمحکومیت رحیمی این است که شخصی مثل وی از موقعیت شغلی خود در دیوان محاسبات سوء استفاده کرده باشد ولی بی هیچ حساسیتی به مقام معاون اولی ریاست جمهوری این کشور احمدی نژاد زده! برسد وگاه جلسات دولت را اداره هم بکند اما پس از این همه سال، فساد اداری ومالی او مورد رسیدگی قرار بگیرد.

به اعتقاد من فضاحت این قضیه برای کشور ،بمراتب بدتر از قضیه مرحوم کردان است.

اگراین اتفاق برای معاون اول دولت هاشمی یا خاتمی افتاده بود اکنون چه یقه ها که درتوپخانه! وغیر توپخانه دریده نمی شد.

اشکال کار درکجاست؟

وقتی به مناسبتی بعضی اسناد محکمه پسند سازمان تامین اجتماعی در بذل وبخششها وبه عبارت بهتر حیف ومیلهای مرتضوی را دیدم ،آه از نهاد خویش کشیدام که چقدر سر حق وقانون بی کلاه مانده است!

چقدر دلم برای شهدای کهریزک سوخت وقتی دیدم آن مرد رفته! در یک دهن کجی آشکار به قانون،به متهم اصلی این پرونده تلخ - سعید مرتضوی! - مسولیت سازمان تامین اجتماعی را سپرد که درنهایت وی با فشار مجلس وقوه قضاییه از این مسولیت برکنار شد و وقتی رفت تازه معلوم شد چه کارهایی که در این سازمان بخت برگشته نکرده است.

چرا باید یک مدیر در دوران مدیریتتش هرکاری خواست بکند وپس از رفتنش تازه به فکر بعضی برسدکه او را به سوال وجواب بکشانند؟

چرا این نظارت درمدت مسولیت وی بر او اعمال نمی شده تا دستش در بودجه و..اینقدر باز نباشد؟

تا کی دراین کشور سیستم نظارت باید اینقدرفقط برای بعضی ها لنگ بزند؟

 

  تهیه وُ تدوین : عـبـــد عـا صـی 

 

     

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.